Honda Civic VII generacji

Honda Civic po raz pierwszy zaprezentowana została w 1972 roku jako następca modelu n360, od zawsze była synonimem niezawodności oraz dobrej dynamiki. Na dzień dzisiejszy produkowana jest już dziesiąta odmiana tego modelu. My jednak skupimy się na siódmej generacji tego modelu, która do produkcji weszła w 2000 roku, a swoją bryłą zaszokowała miłośników hondy, całkowicie inna bryła, bardziej kubaturalna, brak tunelu środkowego na tylnym rzędzie siedzeń oraz wysoko umieszczona gałka zmiany biegów sprawiły iż honda podzieliła swoich miłośników na entuzjastów jak i przeciwników tych rozwiązań.

Po latach można stwierdzić iż honda zachowała swoje zalety, nadal silniki pomimo przebiegów nawet 350 tys km są zrywne oraz bardzo mało awaryjne, a popularny model 1,4 o mocy 90 KM chwalony pod względem kosztów utrzymania  oraz niskiego spalania. Zaletą Hondy Civic 7 generacji jest fakt iż tak jak to było za czasów jej poprzedniczki tak i w tym modelu wkręcanie silnika na obroty sprawi nam nie lada przyjemność, silnik ten o żywa przy 4 tys obrotów a do 7 kręci się bez najmniejszych problemów odwdzięczając się dobrą dynamiką i przyjemnością z jazdy.

Minusem hondy są detale które masowo psują się w tej odmianie, takie jak awarie silniczków centralnego zamka czy pierwsze oznaki korozji w modelach z lat 2001-2002.

Honda 7 generacji to połączenie dynamiki z przestronnym wnętrzem i niskimi kosztami utrzymania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *